דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שלטים מוארים - מעוררים את העסק לחיים 

מאת    [ 19/12/2011 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 2293 פעמים ]

בין אם אתה בית עסק שמעוניין שאנשים ייחשפו אליך גם בשעות הלילה ובין אם אתה בית עסק שמעניק שירותים בשעות הלילה, אתה זקוק לשילוט מואר.


שלטים מוארים – מאירים את העסק שלך!
כל בעלי עסק יודעים ממזמן שעל מנת שהעסק שלהם ימריא הם חייבים לפרסם ולשווק אותו. חלקם נעזרים באמצעי פרסום באמצעי המדיה השונים, אחרים משווקים עצמם מפה לאוזן, אבל הדבר הבסיסי ביותר שיאפשר לעסק שלך חשיפה הוא שילוט מתאים ומאיר עיניים. שלטים מוארים עוזרים למשוך אנשים לכל בית עסק שמספק שירותים בשעות החשיכה כי הם עוזרים לו להיות בולט בשטח. הם מושכים את תשומת ליבם של אנשים, מעוררים בהם סקרנות ומעוררים תנועה ישירות לעסק שלכם.

מהם שלטים מוארים?
שלטים מוארים למעשה מורכבים ממספר מנורות בשלל צבעים המאפשרים לשלט להיות מואר וססגוני גם בשעות הלילה. את השלט המואר ניתן לכבות במהלך שעות היום וכך נמנע מהם בזבוז כסף מיותר על חשבון חשמל שהולך ותופח.

מי זקוק לשלטים מוארים?
וודאי יצא לכם לטייל בכמה מקומות מפורסמים הידועים בשלטי הניאון המוארים שלהם, או לפחות לראות אותם בסרט או בסדרת טלוויזיה. אזור הסטריפ בלאס וגאס, טיימס סקוור במנהטן וכיכר פיקדילי בלונדון, הם רק כמה דוגמאות למקומות כאלה אשר נכנסו למדריכי הטיולים רק בזכות שלל השלטים הזוהרים שמקשטים אותם. שלטים אלה הפכו לאטרקציה תיירותית שהינה בגדר חובה. הם יוצרים הפנוט ופיתוי בלתי ניתן להתנגדות ומעוררים את צורך הרכישה של בני האדם. תיירים לוטשים לעברם עיניים בהשתאות ומצלמים למזכרת.

שלטים מוארים משמשים מגוון רחב של בתי עסק, החל ממרכזי קניות, דרך מועדוני לילה, פאבים, מוקדי בילוי, אומנות ותרבות וכלה במסעדות. שלטים מסוג זה בהחלט עושים את שלהם ותורמים למשיכה של קונים ולקוחות פוטנציאלים ובאופן אוטומטי מעלים את סיכויי הרווח של בעלי העסק. בעידן של שוק חופשי ותחרות פתוחה, שבו קיימת הבנה שהכוח הוא בידי הצרכנים בלבד, כל עסק, מותק וחברה שמעוניינים בתשומת ליבם חייבים לכבוש אותם. לכן שלטים מתאימים לכל בעל עסק באשר הוא.

שלטים מוארים מתאימים גם לבעלי עסק שאינם מספקים שירותי בשעות מאוחרות כיוון שבכל מקרה מדובר בפירסום הנקלט ומופנם על ידי עוברי אורח. לכן אם יש לכם לוגו משלכם, חברת שילוט מקצועית תוכל להפוך אותו לשלט מואר מרהיב ביופיו. כך בטוח שכאשר יזדקקו לשירותים שבית העסק שלכם מציע, הרי שהם יזכרו אתכם. עצם הזכירה, יגרום להם לחשוב שמדובר בעסק מוכר ואמין שניתן לסמוך עליו ולכן יפנו אליכם.

לסיכום, אם גם אתם רוצים להבטיח ששם העסק שלכם יראה למרחקים, ימשוך את קהל היעד שלכם מהמתחרים שלכם וייחרט בזיכרונם של כל מי שנחשף אליו, אתם חייבים לעצמכם שלטים מוארים.

המאמר נכתב באדיבות חברת MED PRINT בית דפוס דיגיטלי

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב